dimarts, 6 de juliol del 2010

Entrevista en exclusiva a un polític honrat del PP.



Ja sé que estareu pensant, que el titol d'aquesta entrada no és real, que no existeix cap polític del PP honrat, doncs, encara que semble mentida, l'equip de periodistes d'Un ciutadà qualsevol blogspot, després de molts mesos de investigació, ha trobat un polític del PP que sembla ser honest, acontinuació reproduim l'entrevista concedida en exclusiva a aquest mitjà de comunicació.

·         Bon dia senyor Pepe Cambra.
·         Buenos dias señor perodista (contesta l'entrevistat amb un marcat accent valencià)
·         Una pregunta abans de començar l'entrevista, si vosté és valencià de tota la vida i en sa casa parlen valencià perque contesta en castellà si li hem preguntat en valencià?
·         Porque soy muy educado. Además, los políticos del PP, a partir de un cierto rango tenemos ordenes de la dirección del partido de hablar siempre en castellano, el valenciano solamente lo utilizamos para ocasiones especiales, como en época de fallas, por ejemplo, durante las campañas electorales para conseguir votos o cuando los medios de comunicación descubren un nuevo caso de corrupción. Usted no sabe que hablar valenciano queda de pueblo?
·         Sí, ja clar (sense comentaris). Bé, continuem amb l'entrevista. Vosté és un dels pocs per no dir l'unic polític del PP que no s'ha vist involucrat en cap cas de corrupció. Com ha segut això possible?
·         Pues yo, mire la verdad es que no soy muy inteligente y un poco despistado, entonces cuando los más listos de mi partido trataban de estos temas, durante las reuniones, siempre me dejaban de lado y como soy despistado y me entretengo con cualquier cosa, pues me ponia a jugar con el móvil y no me enteraba de nada, una lástima.
·         Per què diu que és una llàstima, al menys vosté no haurà d'anar a presó ni està eixint tots els dies als mitjans de comunicació, no s'alegra?
·         Eso no vale para nada, lo importante es la cantidad de millones de euros que tienen todos mis compañeros en cuentas suizas, coches de categoria, pasan noches en hoteles de superlujo, una pasada de vida, yo sin embargo nada, tengo que malvivir con un sueldo miserable de 60.000 euros al año.
·         Bé, tampoc està gens malament, no? A molta gent que se guanya la vida honradament li agradaria tindre un sou com el seu i la majoria no guanyen ni la meitat.
·         Eso son menudencias hombre, ¿usted sabe lo bien que viven mis compañeros de partido que se han forrado gracias a la corrupción?
·         Home sí, però també corren el risc d'anar a presó...
·         Eso será si los pillan! Y a los pocos que pillan los sueltan a los tres o cuatro años como mucho, si es que llegan a entrar en la cárcel y después a vivir como marajás el resto de su vida.
·         No si vist així, tampoc sembla tan greu...
·         Claro que no hombre, si no pasa nada, además la gente es tan tonta que nos siguen votando y continuamos ganando con mayoria absoluta. Yo las próximas elecciones voy a intentar presentarme a diputado autonómico, a ver si esta legislatura espabilo un poco y consigo hacerme con unos milloncetes a cargo de los contribuyentes.
·         Doncs res, a passar-ho bé a vorer si n'hi ha sort i l'ix bé la jugada. Adeu.
·         Adiós, pringao! Eso sí, no se olvide de votar al PP para que podamos seguir forrándonos sin trabajar, eh? 

2 comentaris:

nestor ha dit...

dins de uns quants anys, la gent dirà: "quan jo era jove, encara quedava un politic honrat del PP, si no t'ho creus, vaig llegir una entrevista que li van fer, tin la direcció"

David ha dit...

Moltes gràcies pel teu comentari Néstor.

Les entrades que escric darrerament tenen bastants lectors, però ja feia temps que ningú escrivia cap comentari i això sempre és d'agrair.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...