dijous, 15 d’octubre del 2009

ESCRIURE UN BLOG, 1000 VISITES




Fa menys de dos mesos vaig afegir un comptador de visites al meu blog, hui he vist que havia arribat a la número 1000, no sé si són moltes o poques, em té igual.

La veritat és que s'agraeix saber que n'hi ha algú a l'altre extrem del cable del mòdem que llig allò que escrius, és com una manera de sentir-se volgut o, al menys escoltat, pels demés.

Pense que no està malament del tot, sobre tot tenint en compte que no soc una persona de lletres i que no he llegit molt al llarg de la meua vida, això se nota especialment perque escric d'una manera desordenada, un poc caòtica m'atreviria a dir (sona millor, no?), intentant dir massa coses en poques línies i fent unes frases molt llargues que de vegades costen d'entendre. 
(Deuria d'apuntar-me a un curs d'escritura i llegir més per a millorar el meu estil).

De totes maneres, he de dir que estic content del meu modest blog, crec que he aconseguit (al menys en part) l'objectiu principal que em vaig proposar quan comencí a escriure-lo: expressar d'una manera planera les idees i opinions que me passen per el cap sobre els més variats temes, utilitzant la nostra llengua (crec que no es tracta d'un detall menor), la qual, com ja he dit en alguna ocasió, no és la meua llengua materna, però és de la que em senc més orgullós, ja que la meua educació va ser en castellà quasi al 100%, no he tingut la sort de estudiar en col·legis amb línia en valencià, quan jo anava a escola això encara no "s'estilava".

He estat vora tres mesos escrivint al meu bloc una mitja d'entre 7 i 10 entrades al mes, de les quals he publicat la meitat aproximadament, la resta s'han quedat en esborranys, no sé si algun dia eixiràn a la llum.

Una de les coses que més m'ha costat ha segut controlar el tamany de la lletra i els salts entre paràgrafs, encara que parega mentida, és molt difícil de controlar, (si vos fixeu, a les diferents entrades n'hi han diferents tamanys de lletra i els espais esntre paràgrafs no són sempre iguals), volia utilitzar un tipo de lletra una miqueta més gran que el tamany normal però tampoc massa i això costa molt de controlar, al menys amb l'editor del Blogger que jo utilitze (que és el més comú de tots, crec). 

Jo no soc un profesional de la comunicació  com alguns dels bloggers de la blogosfera catarrogina, ni he estudiat una carrera de lletres com altres, però això tampoc és una bona excusa perquè n'hi han altres bloggers que no han estudiat cap carrera encara (Toni, Néstor) i tampoc ho fan gens malament. De totes maneres he de dir que açò d'escriure enganxa, encara que no ho sàpigues fer molt bé, és una afició com una altra qualsevol, jo diria que millor que algunes  com jugar als vídeo-jocs, però també pitjor que altres que són més sanes com practicar algun esport, per exemple.

En fí pense que un dels principals defectes de les entrades que faig és que són massa llargues i rotlleres, per tant no vaig a fer esta més llarg.

Sols me queda donar les gràcies a  a tots els que seguiu aquest blog. He de dir que per a mi és una afició que m'ajuda a passar d'una manera agradable i creativa les poques estones de temps lliure que tinc.

Per a mi ha segut un repte, espere millorar en el futur, escriure millor i tractar temes que siguen interessants per tal de contribuir d'alguna manera a lluitar contra la des-informació que moltes vegades patim els ciutadans "de a peu" i que és un dels príncipals factors que permitixen als poítics dominar al poble, com se sol dir, menjant-los el cap, manipulant la realitat i adaptant-la a les seues necesitats en lloc de presentar els fets tal com són.



2 comentaris:

Toni En Blanc ha dit...

Enhorabona per estos mesos de blog i per eixes primeres 1000 visites... i que siguen moltes més! :)

David ha dit...

Moltes Gràcies Toni!

Intentaré continuar escrivint i fer-ho un poquet millor cada dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...