dilluns, 23 de maig del 2011

Moltes gràcies !



Estic escrivint esta entrada i encara tinc una miqueta de ressaca i em sent confús per la festa d'anit, em fa mal el cap (i el cas és que tan sols vaig prendre dos cerveses i un cubata), la festa es va allargar fins altes hores de la matinada, nosaltres ens anàrem prompte a casa perquè hui havíem de matinar. Este matí, a les huit i mitja del matí ja estava assegut al "morning meeting" del PVT (Product Vehicle Team) de la factoria de València, com un campió.

He estat tot el dia rebent telefonades de tots els que sabien que em presentava per les llistes de la coalició Bloc-Compromís, casi tots m'han felicitat, no sabia ben bé com reaccionar, no estic acostumat a rebre tantes felicitacions.

Una de les coses que més m'agradava de viure a Catarroja era l'anonimat, això ja s'ha acabat (al menys parcialment), al meu barri molta gent em para pel carrer perquè han vist la meua foto en un pamflet i em pregunten: "Que tal, com ha anat?". Els explique que estic moderadament content amb el resultat, que hem duplicat la representació que teníem, encara que el PP ha tret majoria absoluta a l'Ajuntament i a les Corts, però encara així i tot estem molt satisfets, ja que la Coalició Compromís es consolida com a tercera força política en tot el nostre territori. Hem treballat molt però ha valgut la pena.


És una sensació estranya, no tots els dies em reben els companys de la feina amb un aplaudiment quan arribe a la màquina de cafè, m’imagine que és la conseqüència lògica d’apostar per una formació política minoritària i que es convertisca en la gran triomfadora d'unes eleccions tan importants per a la nostra formació com són les autonòmiques i municipals, sobretot si tenim en compte que la majoria de les enquestes auguraven que la Coalició Compromís no entraria a les Corts, per tot això vull dir:

Moltes gràcies a tots i a totes per haver votat Compromís i també moltes gràcies a tots els afiliats i simpatitzants que han estat treballant de valent per a aconseguir esta victòria.


2 comentaris:

AlfredRussel ha dit...

Felicitacions i endavant!

David ha dit...

Moltes gràcies!

Encara queda molt de camí per recórrer, però estic convençut de que hem fet un pas molt important cap al canvi de signe polític del nostre país.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...