diumenge, 2 d’agost del 2009

OBERT PER VACANCES

Molta gent aprofita els mesos d'estiu per desconnectar i descansar, fins el punt que canvien totalment l'estil de vida que duen normalment. Estes persones solen anar-se'n al poble, al xalet, o a un apartament a la platja durant unes setmanes, un mes o més. Els més afortunats se’n van de viatge a algun lloc interessant d’arreu el món.


Jo no canvie tant el meu estil de vida durant les vacances (en part perquè no tenim una segona residència on poder anar a refugiar-nos i canviar d'aires), bàsicament intente desconnectar de la rutina diària, descansar de la feina, i fer totes eixes coses que m’agraden i que habitualment no puc fer perquè no tinc temps, com per exemple, escriure un blog (o bloc, no sé com es diu correctament, és igual). Per això, encara que estic de vacances, no vaig a deixar d'escriure les entrades d'aquest (que no sé si les llegirà molta o poca gent , tan se val)


Doncs bé, bàsicament eixa era la idea que volia expressar amb esta entrada: aquest blog està obert per vacances, per si algú que no té res més millor que fer i vol fer-li una ullada de quan en quan, espere no decebre als meus hipotètics seguidors.


P.D. Me n'he adonat que parlar de les vacances, del període estival, de desconnectar de la feina, de dies llargs sense molt que fer, em relaxa i m'ajuda a gaudir més de les vacances perque és com si fora més conscient de que estic de vacances. Proveu-ho, ja voreu com funciona.

1 comentari:

Toni En Blanc ha dit...

Et llegirem en vacances David!

Salutacions :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...